DHSS streeft naar een werkomgeving zonder incidenten, minimaliseert HSE-risico's voor ALARP (As Low As Reasonably Practicable) en levert diensten van hoge kwaliteit op tijd binnen het budget en tegen concurrerende kosten die volledig voldoen aan de toepasselijke vereisten.
We hebben een constante focus op het leveren van diensten van hoge kwaliteit door 'het de eerste keer goed te doen', te leveren wat wordt beloofd en voortdurend te streven naar verbetering. Als basis is DHSS van mening dat een veilige en gezonde werkomgeving, waarbij we rekening houden met onze impact op het milieu, essentieel is voor succes op lange termijn.
We onderhouden en verbeteren het DHSS management systeem, dat is ontworpen volgens de normen en principes voor kwaliteitsmanagement, gezondheids- en veiligheidsbeheer en milieubeheer.
Integriteit is een van onze kernprincipes. Wij zetten ons in om op een wettige, rechtvaardige en eerlijke manier zaken te doen en verwachten hetzelfde van onze zakenpartners. We hebben een robuust nalevingsprogramma dat gericht is op de risico's in ons vakgebied die het meest belangrijk zijn voor het bedrijf en zijn stakeholders.
Door middel van regelmatig risico- (en kansen) management te identificeren, beoordelen, bewaken en beheren we onze relevante interne en externe problemen, begrijpen we de behoeften en verwachtingen van onze werknemers en andere geïnteresseerde partijen, inclusief het voorkomen van voorzienbare QHSE-risico's.
We onderhouden een goede relatie met onze belanghebbenden en waarderen hun feedback.